עו"ד כנרת בראשי: "הימין חייב לצאת לרחובות"

    אייל ראובן 1 Comment on עו"ד כנרת בראשי: "הימין חייב לצאת לרחובות"

    עו"ד כנרת בראשי לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "בית המשפט הוא כוחני ולא דמוקרטי בעליל. הם נהנים ממשכורות עתק, ועושים מה שהם רוצים. חייבים לערער אותם, שהאדמה תבער להם מתחת הרגליים" | האזינו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    8:41
    15.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה אנשים מתמכרים לאוכל לא בריא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עורכת הדין כנרת בראשי, יצאה בקריאה לימין לצאת לרחובות ולהפגין. ב"מהדורת הבוקר" עם בצלאל קאהן היא הסבירה כמה זה חשוב. "ברגע שפקידים בכירים כמו הנשיאה חיות פוסלת את דרעי, והיועמשי"ת חושבת להוציא את נתניהו לנבצרות, לא נצליח לשלוט ככה, חייבים לצאת לרחובות".

    "נשיאת העליון חיות היא פוליטית, היא תמיד הייתה כזו, עכשיו היא אמרה את זה ברור, היא לא תתן לרפורמה לקרות, היא הייתה נואמת בהפגנות גם, רק היא מפונקת מידיי" הוסיפה בראשי. "אם 500 אלף אנשים יעמדו ויפגינו מול בית המשפט, הם יבינו שהאדמה רועדת להם מתחת הרגליים. הם נהנים ממנעמי שלטון, דאגה לקרובי משפחתם ולצבירת נכסים וכח. הם מסוגלים לעשות הכל, מצביעי הליכוד וש"ס צריכים לשטוף את הרחובות".

    "ביהמ"ש ומשרד המשפטים אלו מקומות ציבוריים, לא של האנשים האלו" המשיכה עו"ד בראשי. "הם נהנים ממשכורות עתק, ועושים מה שהם רוצים. אנחנו לא לוקחים בחשבון את הסיכון של השלטון. אם נתניהו יילך ולוין יחליף אותו הוא יהיה על הכוונת, בדיוק כמו שנתניהו שהוא איש ישר, היה על הכוונת".

    בעניין פסיקת בג"ץ על דרעי אמרה: "צריך לכבד את הפסיקה ולהתפטר, אך עם זאת צריך לתקן את בג"ץ. ליאת בן ארי עברה עברות חמורות הרבה יותר משל דרעי, והיא לא פוטרה, ולא הוגש נגדה כתב אישום. לא יכול להיות שדרעי יעמוד לדין כי אח שלו מילא טופס לא נכון, וליאת בן ארי תמשיך להגיש כתבי אישום ולא לעמוד בעצמה לדין".

    "בית המשפט הוא כוחני ולא דמוקרטי בעליל. עד אהרן ברק היה בית משפט לתפארת. מאז שהוא הגיע ממנים רק אנשים שהולכים בדרכו. הם משתלטים על המדינה, ואי אפשר לעשות כלום, אנחנו חייבים לערער אותם, שהאדמה תבער להם מתחת הרגליים".

    האזינו לריאיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חיכנו נגד הבגץ בזמן לפיד ו20 שנה שביבי היה בשלטון ככה נראים הם רמסו אותנו כל הלפידים המסכנים